Workcube Yazılım Programı (ERP - CRM - HR - PMS - B2BC Yazılımları ve daha fazlası) | DBT

Bu web sitesi çerezleri kullanmaktadır.

Web Sitemizin geliştirilmesi için, üçüncü taraf çerezleri dahil çerezlerden ve diğer teknolojilerden yararlanılmaktadır. Web Sitemizi kullanmaya devam ettiğiniz veya “İzin Ver” butonuna tıkladığınız takdirde; Çerez Politikası ve Çerez Aydınlatma Metni’nde belirtilen kapsamda çerez kullanımları ile buna ilişkin bazı kişisel verilerinizin işlenmesi faaliyetlerine onay vermiş olacaksınız. Zorunlu çerezler dışında çerez kullanımlarını engelleyebilirsiniz. Ayrıntılı bilgiye Çerez Politikamızdan ulaşabilirsiniz. Çerez Politikası ve Çerez Aydınlatma Metni’ni incele

Workcube CRM

Müşteri İlişkilerinizde Dijital Dönüşüm

Müşterilerinizle doğru iletişim kurmanız ve ilişkinizi daha güçlü ve etkili hale getirmenizin en profesyonel çözümü için: Workcube CRM.

Workcube, işletmelerde müşteri ilişkileri yönetiminin her aşamasını destekleyerek hedef kitlesi analizinden satış sonrası hizmet yönetimine kadar geniş bir yelpazede hizmet sunar. Ayrıca işletmenizin satış, pazarlama ve servis destek operasyonlarını etkili bir şekilde yönetmenizi sağlar.

workcube-crm

Workcube'ün Kaçırılmayacak Kampanyaları İçin
Hemen Başvurun!

Sizi arayalım ve Workcube ile ilgili tüm sorularınızı cevaplayalım!

Müşteri İlişkileri Yönetiminin Tüm Süreç ve
Aşamalarını Destekleyen Uygulama

Call Center & Başvuru Yönetimi

Kontak

Etkileşimler

Fırsatlar

Teklifler

Ziyaret Planları

Satış Gücü Planlama

Kampanyalar

Etkinlikler

Hedef Kitleler

Analizler & Anketler

Servis Başvuruları

Servis İşlemleri

Garanti Yönetimi

Size en uygun WORKCUBE ürünlerini
bulmak için Hemen Arayın!

Daha düşük maliyetlerle daha hızlı sonuçlara ulaşın!

Workcube CRM, çalışanlarınızın daha düşük maliyetlerle daha hızlı sonuca ulaşan servis ve destek hizmeti sunabilmesi için gerekli araçları sunar. Müşteri bilgilerini kolayca izlenebilir ve kullanılabilir bir şekilde müşteri hizmetleri, çağrı merkezi ve servis&destek çalışanlarına ulaştırır.

Müşteri şikayetleri, çözüm süreleri, arama sayıları, çalışan performansı gibi ölçümleri kolayca yapmanızı ve hizmetlerinizi geliştirmenizi sağlar. Web sitesi üzerinden müşterilere self servis hizmet sunmanız, Servis&Destek maliyetlerinizi belirgin bir şekilde düşürmenize yardımcı olur.

Pipeline’a giren her fırsatı satışa dönüştürün!

Workcube CRM, işletmenize sınırsız sayıda ve hiyerarşide satış bölgesi planlama imkanı sunar.
Satış bölgelerini şube, çalışan, kanal üyesi ve kanal üye çalışanı ile ilişkilendirebilirsiniz. Satış çalışanları fırsatları kaydederek ve aşamalandırarak takip eder.

Fırsatlara teklifler ve belgeler ekler, ayrıca fırsatın satışa dönüşmesi için gerçekleştirdiği tüm toplantı ve görüşmeleri kayıt altına alır.

Uzun süreler alan fırsatlar için yapılan tüm etkileşimler sistemde kayıtlı kalır. Ayrıca fırsatlarla ilgili uyarı mekanizması ve ajanda yönetimi, satışın kapanmasına kadar olan süreçte müşteri ile en doğru zamanda iletişim kurmanızı sağlar.

Kampanyalar etkileşime, etkileşimler fırsata, fırsatlar teklife, teklifler siparişe dönüşür.

Entegre dijital pazarlama araçları ile müşterilerinizi kendinize çekin!

Workcube CRM, telefon, SMS, e-posta, web, doğrudan satış ve partner ağı gibi tüm iletişim kanallarında müşterilere özel kampanyaları tasarlayıp yönetmenize olanak tanır.

Kullanımı kolay araçlar, pazarlama departmanının bilgi işlem departmanına ihtiyaç duymadan segmentasyon yapmasını ve hedef kitle listeleri oluşturmasını sağlar.

Pazarlama departmanı müşteri bilgilerini çok yönlü bir şekilde kullanarak birebir pazarlama faaliyetleri gerçekleştirme imkanına sahip olur. Ayrıca, Workcube CRM’in güçlü potansiyel müşteri yönetimi, web sitenizin ziyaretçilerini sadık müşterilere dönüştürmenize yardımcı olur.

Tüm ekiplerinizi tek müşteri kaydı etrafında birleştirin!

Workcube CRM, pazarlama, satış, müşteri hizmetleri ve servis ekiplerini tekilleştirilmiş müşteri kaydı üzerinde bir araya getirerek müşterinizin şirketinizdeki yolculuğunu kayıt altına alır.

Bu sayede tüm ekipleriniz müşterilerinizin geçmişi, ihtiyaçları, talepleri, ilgi alanları veya sorunları hakkında bilgi sahibi olur ve ihtiyaçlarına en doğru şekilde hizmet sunabilir.

Satış ve saha ekiplerinizi mobil hale getirin!

Workcube’nin %100 progressive web uygulaması, tüm mobil cihazlardan 7/24 erişilebilir.

Mobil cihazlarınızdan kolayca erişilebilen kullanıcı dostu arayüzler ve push bildirimleri, saha ekiplerinizin tüm görevlerini hızlıca yerine getirmelerine olanak tanır.

Ajanda yönetimi, ziyaret kayıtları, yeni müşteri kaydı, müşteri cari hesapları ve risk bilgilerine ulaşma, fırsat kaydı, hızlı teklif oluşturma, barkod cihazı destekli hızlı sipariş kaydı, teslimat bilgilerini kaydetme, servis başvuruları ve servis sonuçlarını kaydetme, servis ajandasını takip etme, dijital ortamda servis formlarını imzalatma ve sisteme anında yükleme, servis yedek parça stok kontrolü gibi işlemler, mobil saha ekibinizin parmaklarının ucunda.

KAMPANYALARIMIZ

Workcube
CRM

Müşteri İlişkilerinizde Dijital Dönüşüm

Müşterilerinizle doğru iletişim kurmanız ve ilişkinizi daha güçlü ve etkili hale getirmenizin en profesyonel çözümü için: Workcube CRM.

Workcube, işletmelerde müşteri ilişkileri yönetiminin her aşamasını destekleyerek hedef kitlesi analizinden satış sonrası hizmet yönetimine kadar geniş bir yelpazede hizmet sunar. Ayrıca işletmenizin satış, pazarlama ve servis destek operasyonlarını etkili bir şekilde yönetmenizi sağlar.

mobil_ic_gorsel

Workcube'ün Kaçırılmayacak Kampanyaları İçin
Hemen Başvurun!

Sizi arayalım ve Workcube ile ilgili tüm sorularınızı cevaplayalım!

Müşteri İlişkileri Yönetiminin Tüm Süreç ve Aşamalarını Destekleyen Uygulama

Kontak

Call Center & Başvuru Yönetimi

Etkileşimler

Fırsatlar

Ziyaret Planları

Teklifler

Satış Gücü Planlama

Kampanyalar

Hedef Kitleler

Analizler & Anketler

Etkinlikler

Servis Başvuruları

Garanti Yönetimi

Servis İşlemleri

Size en uygun WORKCUBE ürünlerini
bulmak için Hemen Arayın!

mobil_ic_gorsel

Daha düşük maliyetlerle daha hızlı sonuçlara ulaşın!

Workcube CRM, çalışanlarınızın daha düşük maliyetlerle daha hızlı sonuca ulaşan servis ve destek hizmeti sunabilmesi için gerekli araçları sunar. Müşteri bilgilerini kolayca izlenebilir ve kullanılabilir bir şekilde müşteri hizmetleri, çağrı merkezi ve servis&destek çalışanlarına ulaştırır.

Müşteri şikayetleri, çözüm süreleri, arama sayıları, çalışan performansı gibi ölçümleri kolayca yapmanızı ve hizmetlerinizi geliştirmenizi sağlar. Web sitesi üzerinden müşterilere self servis hizmet sunmanız, Servis&Destek maliyetlerinizi belirgin bir şekilde düşürmenize yardımcı olur.

Pipeline’a giren her fırsatı satışa dönüştürün!

Workcube CRM, işletmenize sınırsız sayıda ve hiyerarşide satış bölgesi planlama imkanı sunar.
Satış bölgelerini şube, çalışan, kanal üyesi ve kanal üye çalışanı ile ilişkilendirebilirsiniz. Satış çalışanları fırsatları kaydederek ve aşamalandırarak takip eder.

Fırsatlara teklifler ve belgeler ekler, ayrıca fırsatın satışa dönüşmesi için gerçekleştirdiği tüm toplantı ve görüşmeleri kayıt altına alır.

Uzun süreler alan fırsatlar için yapılan tüm etkileşimler sistemde kayıtlı kalır. Ayrıca fırsatlarla ilgili uyarı mekanizması ve ajanda yönetimi, satışın kapanmasına kadar olan süreçte müşteri ile en doğru zamanda iletişim kurmanızı sağlar.

Kampanyalar etkileşime, etkileşimler fırsata, fırsatlar teklife, teklifler siparişe dönüşür.

Entegre dijital pazarlama araçları ile müşterilerinizi kendinize çekin!

Workcube CRM, telefon, SMS, e-posta, web, doğrudan satış ve partner ağı gibi tüm iletişim kanallarında müşterilere özel kampanyaları tasarlayıp yönetmenize olanak tanır.

Kullanımı kolay araçlar, pazarlama departmanının bilgi işlem departmanına ihtiyaç duymadan segmentasyon yapmasını ve hedef kitle listeleri oluşturmasını sağlar.

Pazarlama departmanı müşteri bilgilerini çok yönlü bir şekilde kullanarak birebir pazarlama faaliyetleri gerçekleştirme imkanına sahip olur. Ayrıca, Workcube CRM’in güçlü potansiyel müşteri yönetimi, web sitenizin ziyaretçilerini sadık müşterilere dönüştürmenize yardımcı olur.

Tüm ekiplerinizi tek müşteri kaydı etrafında birleştirin!

Workcube CRM, pazarlama, satış, müşteri hizmetleri ve servis ekiplerini tekilleştirilmiş müşteri kaydı üzerinde bir araya getirerek müşterinizin şirketinizdeki yolculuğunu kayıt altına alır.

Bu sayede tüm ekipleriniz müşterilerinizin geçmişi, ihtiyaçları, talepleri, ilgi alanları veya sorunları hakkında bilgi sahibi olur ve ihtiyaçlarına en doğru şekilde hizmet sunabilir.

Satış ve saha ekiplerinizi mobil hale getirin!

Workcube’nin %100 progressive web uygulaması, tüm mobil cihazlardan 7/24 erişilebilir.

Mobil cihazlarınızdan kolayca erişilebilen kullanıcı dostu arayüzler ve push bildirimleri, saha ekiplerinizin tüm görevlerini hızlıca yerine getirmelerine olanak tanır.

Ajanda yönetimi, ziyaret kayıtları, yeni müşteri kaydı, müşteri cari hesapları ve risk bilgilerine ulaşma, fırsat kaydı, hızlı teklif oluşturma, barkod cihazı destekli hızlı sipariş kaydı, teslimat bilgilerini kaydetme, servis başvuruları ve servis sonuçlarını kaydetme, servis ajandasını takip etme, dijital ortamda servis formlarını imzalatma ve sisteme anında yükleme, servis yedek parça stok kontrolü gibi işlemler, mobil saha ekibinizin parmaklarının ucunda.

mobil_ic_gorsel

KAMPANYALARIMIZ