Workcube Yazılım Programı (ERP - CRM - HR - PMS - B2BC Yazılımları ve daha fazlası) | DBT

Bu web sitesi çerezleri kullanmaktadır.

Web Sitemizin geliştirilmesi için, üçüncü taraf çerezleri dahil çerezlerden ve diğer teknolojilerden yararlanılmaktadır. Web Sitemizi kullanmaya devam ettiğiniz veya “İzin Ver” butonuna tıkladığınız takdirde; Çerez Politikası ve Çerez Aydınlatma Metni’nde belirtilen kapsamda çerez kullanımları ile buna ilişkin bazı kişisel verilerinizin işlenmesi faaliyetlerine onay vermiş olacaksınız. Zorunlu çerezler dışında çerez kullanımlarını engelleyebilirsiniz. Ayrıntılı bilgiye Çerez Politikamızdan ulaşabilirsiniz. Çerez Politikası ve Çerez Aydınlatma Metni’ni incele

Workcube PMS

Proje Yönetiminde Akıllı Çözüm

İnşaattan bilişime, IK’dan Ar-Ge’ye işinizdeki tüm projeleri iş birliğine dayalı ve verimli bir şekilde yönetmek için tasarlandı.

Workcube Proje Yönetim Sistemi, proje bazında mal ve hizmet üreten işletmeler için bütçe, fatura, harcamalar, muhasebe, stok, sipariş yönetimi, ödemeler, satış, satın alma ve daha fazlasını proje odaklı takip etmeye ve raporlamaya imkan tanır.

workcube-pms

Workcube'ün Kaçırılmayacak Kampanyaları İçin
Hemen Başvurun!

Sizi arayalım ve Workcube ile ilgili tüm sorularınızı cevaplayalım!

Tüm Proje ve Görevlendirmelerinizi Verimli ve
İşbirliğine Dayalı Şekilde Yönetin!

Projeler

Proje Planlama

Görevler

Harcama ve Gelirler

Malzeme ve İhtiyaç Planları

Proje Kaynakları

Taşeron – Hak Ediş Yönetimi

Zaman Harcamaları

Size en uygun WORKCUBE ürünlerini
bulmak için Hemen Arayın!

Planlanan ve gerçekleşenleri tek bir ekranda takip edin.

Workcube PMS (Proje Yönetim Sistemi), üretimden hizmete, IT’den dağıtıma kadar farklı sektörlerdeki proje yönetim ihtiyaçlarını bütünleşik bir şekilde karşılayan bir çözümdür.

Workcube, finans, muhasebe, işgücü ve ücret yönetimi; stok, servis ve hizmet yönetimi ve CRM araçları ile %100 entegre çalışan bir proje yönetim çözümü sunar. Bu özelliği projelerinizi her zaman ve her yerde eksiksiz ve gerçek zamanlı verilerle yönetmenizi sağlar.

Proje ekiplerinizin verimliliğini artırın.

Workcube PMS, ekibinizin çalışmalarını planlamanıza, düzenlemenize ve yönetmenize yardımcı olacak tüm bileşenleri sunar.
Proje ekipleri arasında mükemmel iletişim ve iş birliği aracı olarak hizmet verir. Tüm proje ekiplerinin görevleri görsel ekranlarda kolayca planlanır, denetlenir ve böylece herkes kimin ne yaptığını bilir.

Workcube proje yönetimi, Workcube proses tasarım araçları ile doğal bir iş akışı ve onay mekanizmasını kolayca kurgulamanıza olanak tanır.

Evrak işlerine değil projenize odaklanın.

Workcube Proje Yönetim Sistemi, güçlü bir dijital arşiv çözümü ile birlikte gelir.

Planlar, sözleşmeler, şartnameler, yasal bildirimler, e-postalar, çizimler, fotoğraflar, hesaplamalar, denetim raporları, mock-up’lar ve daha fazlası projelerinizle ilgili tüm belgeleri Workcube Proje Yönetim Sistemi ile kolayca tasnifler ve dijital olarak arşivlersiniz.

Workcube’ün rol bazlı erişim yönetimi ve güvenliği sayesinde proje ekiplerinizle, alt yüklenicilerinizle veya 3. parti hizmet sağlayıcılarınızla güvenle paylaşabilirsiniz.

KAMPANYALARIMIZ

Workcube
PMS

Proje Yönetiminde Akıllı Çözüm

İnşaattan bilişime, IK’dan Ar-Ge’ye işinizdeki tüm projeleri iş birliğine dayalı ve verimli bir şekilde yönetmek için tasarlandı.

Workcube Proje Yönetim Sistemi, proje bazında mal ve hizmet üreten işletmeler için bütçe, fatura, harcamalar, muhasebe, stok, sipariş yönetimi, ödemeler, satış, satın alma ve daha fazlasını proje odaklı takip etmeye ve raporlamaya imkan tanır.

mobil_ic_gorsel

Workcube'ün Kaçırılmayacak Kampanyaları İçin
Hemen Başvurun!

Sizi arayalım ve Workcube ile ilgili tüm sorularınızı cevaplayalım!

Tüm Proje ve Görevlendirmelerinizi Verimli ve İşbirliğine Dayalı Şekilde Yönetin!

Projeler

Proje Planlama

Harcama ve Gelirler

Görevler

Proje Kaynakları

Malzeme ve İhtiyaç Planları

Taşeron – Hak Ediş Yönetimi

Zaman Harcamaları

Size en uygun WORKCUBE ürünlerini
bulmak için Hemen Arayın!

mobil_ic_gorsel

Planlanan ve gerçekleşenleri tek bir ekranda takip edin.

Workcube PMS (Proje Yönetim Sistemi), üretimden hizmete, IT’den dağıtıma kadar farklı sektörlerdeki proje yönetim ihtiyaçlarını bütünleşik bir şekilde karşılayan bir çözümdür.

Workcube, finans, muhasebe, işgücü ve ücret yönetimi; stok, servis ve hizmet yönetimi ve CRM araçları ile %100 entegre çalışan bir proje yönetim çözümü sunar. Bu özelliği projelerinizi her zaman ve her yerde eksiksiz ve gerçek zamanlı verilerle yönetmenizi sağlar.

Proje ekiplerinizin verimliliğini artırın.

Workcube PMS, ekibinizin çalışmalarını planlamanıza, düzenlemenize ve yönetmenize yardımcı olacak tüm bileşenleri sunar.
Proje ekipleri arasında mükemmel iletişim ve iş birliği aracı olarak hizmet verir. Tüm proje ekiplerinin görevleri görsel ekranlarda kolayca planlanır, denetlenir ve böylece herkes kimin ne yaptığını bilir.

Workcube proje yönetimi, Workcube proses tasarım araçları ile doğal bir iş akışı ve onay mekanizmasını kolayca kurgulamanıza olanak tanır.

Evrak işlerine değil projenize odaklanın.

Workcube Proje Yönetim Sistemi, güçlü bir dijital arşiv çözümü ile birlikte gelir.

Planlar, sözleşmeler, şartnameler, yasal bildirimler, e-postalar, çizimler, fotoğraflar, hesaplamalar, denetim raporları, mock-up’lar ve daha fazlası projelerinizle ilgili tüm belgeleri Workcube Proje Yönetim Sistemi ile kolayca tasnifler ve dijital olarak arşivlersiniz.

Workcube’ün rol bazlı erişim yönetimi ve güvenliği sayesinde proje ekiplerinizle, alt yüklenicilerinizle veya 3. parti hizmet sağlayıcılarınızla güvenle paylaşabilirsiniz.

mobil_ic_gorsel

KAMPANYALARIMIZ