Arkadaşını Getir Kampanyası
Mikro Yazılım'a getirdiğiniz her arkadaşınız için her seferinde 4.000 TL'ye kadar hediye çekinin sahibi olun!
Kampanya Detaylarını Gör about this is some title
Tedarikten teslimata tüm süreçlerinizi yönetebileceğiniz fonksiyonları
sunar.
Ürün ve stok yönetimi, fiyat yönetimi, satın alma, satış, depolama, teklif,
sipariş, sevkiyat süreçlerini hatasız ve hızlı yapmanıza olanak tanır.
Müşteri & Tedarikçi
Ürün & Stok
Satış
Satın Alma
Anlaşmalar ve Koşullar
Fatura
Sevkiyat ve Lojistik
Depo ve Alan Planlama
Kalite Kontrol ve Garanti
Promosyon Yönetimi
Online Satış
Fiyat Yönetimi
Dış Ticaret
Maliyet
Depolarınızı lokasyonlara ve raflara ayırarak ürünlerinizi
daha verimli depolayabilirsiniz.
Sevkiyat ve lojistik yönetimi fonksiyonları; satış, satın alma ve ürün
yönetimi modülleri ile birebir entegre çalışır.
Barcode, QRcode entegrasyonu ile sevkiyat işlemlerinizde veri girişleri
otomatikleşir.
Basitleştirilmiş ürün lojistiği için seri ve lot kontrolü sağlayan sevkiyat
planlama fonksiyonları ile siparişleriniz doğru şekilde ve doğru zamanda
müşterilerinize ulaşır.
Workcube ERP-SD esnek ve fonksiyonel yapısı sayesinde ilaçtan,
hırdavata, gıdadan teknoloji ürünlerine kadar tüm sektör ve firmalarla
uyumlu
bir şekilde çalışır.
Online, mağaza içi veya sahada; her türlü satış ve dağıtım sürecinizi
destekleyerek siparişten, sevkiyat ve faturalamaya kadar geçen süreyi
azaltır,
dağıtım süreçlerini hızlandırır ve dağıtım maliyetlerinizi düşürür.
Satış uzmanından üst yönetime kadar işinizi büyütmek ve daha rekabetçi hale
getirmek için doğru kararlar almanızı sağlayacak verileri, internetin olduğu
her
lokasyonda ve cihazda konsolide biçimde ve gerçek zamanlı olarak size sunar.
Workcube’de müşteri ve tedarikçi yönetimi cari hesap ve adres bilgisinden
çok
daha fazlasıdır.
Workcube ERP -SD çözümü kardeş şirketlere, farklı ofislere ve departmanlara
sahip çok uluslu müşteri ve tedarikçilerinizle bile gereken esneklikte bir
ilişki yürütmenizi sağlar.
Müşteri ve tedarikçilerinize ait lokasyonlar, çalışanlar, siparişler,
teklifler,
kotalar, anlaşmalar, risk limitleri, muhasebe ve finans bilgileri,
analizler,
banka hesapları, kredi kartları, projeler dahil tüm bilgileri bütünsel bir
şekilde bir arada görmeye ve yönetmeye imkan tanır.
Detaylı analiz ve raporlamalar müşteri ve tedarikçinizi 360 derece
değerlendirmenizi sağlar.
Distribütörü olduğunuz veya kendinize ait ürünlerinizin
dağıtımında kapsamlı olarak stoklarını takip etmenize ve stok bilgilerinizi
tedarikçileriniz ve müşterilerinizle paylaşmanıza olanak tanır.
İthalat yapan işletmeler için tüm ithalat işlemlerinin eksiksiz
yürütülmesini
sağlar.
Workcube ile yüz binlerce farklı stok kodunu (SKU) tutabilir, ürünlerin
varyasyonlarına göre stok takibi yapabilir, stoklarınızı lokasyon bazında
takip
edebilir, her bir ürün veya ürün kategorisi için farklı stok stratejileri
oluşturabilirsiniz.
Workcube size ürün ve stok maliyetlerini ayrıntılı biçimde takip edecek bir
yapı
sunar.
Workcube Satış Dağıtım sadece saha operasyonlarınızda değil, kolaylıkla ve
%100
entegre hayata geçirilebilecek.
Workcube B2B ve B2C platformlar ile dijital ortamda da satış süreçlerinizi
tek
elden yönetmeniz için en hesaplı çözümdür.
Sanal veya fiziki satış aktivitelerinizde satışı yapılan ürünlerin,
müşteriler
ile olan özel anlaşma ve fiyat koşullarına göre satışının yapılması için
gereken
tüm faaliyetler bütünü (fırsat, teklif, sipariş, teslimat) takip edilir.
Bu sayede sipariş alındığında müşteri cari hesap kontrolü, ürün stoğu
kontrolü,
indirimli fiyat hesaplamaları, şirket stoğundan, tedarikçilerden veya diğer
outsource kaynaklardan ürün teslimatı vb. işlemler kolaylıkla gerçekleşir.
Workcube ERP SD çözümünde iç talep, satın alma talebi, satın alma teklifleri
toplama, sipariş ve lojistik süreci bir zincirin halkası gibi birbirini
takip
eder.
Veri bir kez girilir ve tanımlanan sürece uygun olarak ilk talepten
tedarikçi
bilgilendirmeye kadar kesintisiz akar.
Online ihale ve teklif toplama yönetimi, tedarikçi portali üzerinden
otomatik
sipariş alma özellikleri, stok durumlarını satın alma yetkililerine bildiren
uyarı onay mekanizması; satın alma operasyonlarınızın hızlı, aksaksız ve
eksiksiz yürümesini sağlar.
Mikro Yazılım'a getirdiğiniz her arkadaşınız için her seferinde 4.000 TL'ye kadar hediye çekinin sahibi olun!
Kampanya Detaylarını Gör about this is some titleMüşterinizi Mikro Yazılım'a getirerek her seferinde 4.000 TL'ye kadar hediyenin keyfini çıkarın.
Kampanya Detaylarını Gör about this is some titleZirve ve Paraşüt programlarından Mikro Yazılım'a geçen firmalar her zaman en iyi kampanya fırsatından yararlanırlar.
Kampanya Detaylarını Gör about this is some titleSatışta Sanat, Tedarikte Strateji, Dağıtımda Başarı
Tedarikten teslimata tüm süreçlerinizi yönetebileceğiniz fonksiyonları
sunar.
Ürün ve stok yönetimi, fiyat yönetimi, satın alma, satış, depolama, teklif,
sipariş, sevkiyat süreçlerini hatasız ve hızlı yapmanıza olanak tanır.
Ürün & Stok
Müşteri & Tedarikçi
Satış
Fatura
Satın Alma
Anlaşmalar ve Koşullar
Sevkiyat ve Lojistik
Depo ve Alan Planlama
Promosyon Yönetimi
Kalite Kontrol ve Garanti
Online Satış
Fiyat Yönetimi
Maliyet
Dış Ticaret
Depolarınızı lokasyonlara ve raflara ayırarak
ürünlerinizi
daha verimli depolayabilirsiniz.
Sevkiyat ve lojistik yönetimi fonksiyonları; satış, satın alma
ve ürün
yönetimi modülleri ile birebir entegre çalışır.
Barcode, QRcode entegrasyonu ile sevkiyat işlemlerinizde veri
girişleri
otomatikleşir.
Basitleştirilmiş ürün lojistiği için seri ve lot kontrolü sağlayan
sevkiyat
planlama fonksiyonları ile siparişleriniz doğru şekilde ve doğru
zamanda
müşterilerinize ulaşır.
Workcube ERP-SD esnek ve fonksiyonel yapısı sayesinde ilaçtan,
hırdavata, gıdadan teknoloji ürünlerine kadar tüm sektör ve
firmalarla
uyumlu
bir şekilde çalışır.
Online, mağaza içi veya sahada; her türlü satış ve dağıtım
sürecinizi
destekleyerek siparişten, sevkiyat ve faturalamaya kadar geçen
süreyi
azaltır,
dağıtım süreçlerini hızlandırır ve dağıtım maliyetlerinizi düşürür.
Satış uzmanından üst yönetime kadar işinizi büyütmek ve daha
rekabetçi hale
getirmek için doğru kararlar almanızı sağlayacak verileri,
internetin olduğu
her
lokasyonda ve cihazda konsolide biçimde ve gerçek zamanlı olarak
size sunar.
Workcube’de müşteri ve tedarikçi yönetimi cari hesap ve adres
bilgisinden
çok
daha fazlasıdır.
Workcube ERP -SD çözümü kardeş şirketlere, farklı ofislere ve
departmanlara
sahip çok uluslu müşteri ve tedarikçilerinizle bile gereken
esneklikte bir
ilişki yürütmenizi sağlar.
Müşteri ve tedarikçilerinize ait lokasyonlar, çalışanlar,
siparişler,
teklifler,
kotalar, anlaşmalar, risk limitleri, muhasebe ve finans bilgileri,
analizler,
banka hesapları, kredi kartları, projeler dahil tüm bilgileri
bütünsel bir
şekilde bir arada görmeye ve yönetmeye imkan tanır.
Detaylı analiz ve raporlamalar müşteri ve tedarikçinizi 360 derece
değerlendirmenizi sağlar.
Distribütörü olduğunuz veya kendinize ait ürünlerinizin
dağıtımında kapsamlı olarak stoklarını takip etmenize ve stok
bilgilerinizi
tedarikçileriniz ve müşterilerinizle paylaşmanıza olanak tanır.
İthalat yapan işletmeler için tüm ithalat işlemlerinin eksiksiz
yürütülmesini
sağlar.
Workcube ile yüz binlerce farklı stok kodunu (SKU) tutabilir,
ürünlerin
varyasyonlarına göre stok takibi yapabilir, stoklarınızı lokasyon
bazında
takip
edebilir, her bir ürün veya ürün kategorisi için farklı stok
stratejileri
oluşturabilirsiniz.
Workcube size ürün ve stok maliyetlerini ayrıntılı biçimde takip
edecek bir
yapı
sunar.
Workcube Satış Dağıtım sadece saha operasyonlarınızda değil,
kolaylıkla ve
%100
entegre hayata geçirilebilecek.
Workcube B2B ve B2C platformlar ile dijital ortamda da satış
süreçlerinizi
tek
elden yönetmeniz için en hesaplı çözümdür.
Sanal veya fiziki satış aktivitelerinizde satışı yapılan ürünlerin,
müşteriler
ile olan özel anlaşma ve fiyat koşullarına göre satışının yapılması
için
gereken
tüm faaliyetler bütünü (fırsat, teklif, sipariş, teslimat) takip
edilir.
Bu sayede sipariş alındığında müşteri cari hesap kontrolü, ürün
stoğu
kontrolü,
indirimli fiyat hesaplamaları, şirket stoğundan, tedarikçilerden
veya diğer
outsource kaynaklardan ürün teslimatı vb. işlemler kolaylıkla
gerçekleşir.
Workcube ERP SD çözümünde iç talep, satın alma talebi, satın alma
teklifleri
toplama, sipariş ve lojistik süreci bir zincirin halkası gibi
birbirini
takip
eder.
Veri bir kez girilir ve tanımlanan sürece uygun olarak ilk talepten
tedarikçi
bilgilendirmeye kadar kesintisiz akar.
Online ihale ve teklif toplama yönetimi, tedarikçi portali üzerinden
otomatik
sipariş alma özellikleri, stok durumlarını satın alma yetkililerine
bildiren
uyarı onay mekanizması; satın alma operasyonlarınızın hızlı,
aksaksız ve
eksiksiz yürümesini sağlar.
Mikro Yazılım'a getirdiğiniz her arkadaşınız için her seferinde 4.000 TL'ye kadar hediye çekinin sahibi olun!
Kampanya Detaylarını Gör about this is some titleMüşterinizi Mikro Yazılım'a getirerek her seferinde 4.000 TL'ye kadar hediyenin keyfini çıkarın.
Kampanya Detaylarını Gör about this is some titleZirve ve Paraşüt programlarından Mikro Yazılım'a geçen firmalar her zaman en iyi kampanya fırsatından yararlanırlar.
Kampanya Detaylarını Gör about this is some title